• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veelgestelde vragen

Hieronder ziet u een overzicht van de meest aan ons gestelde vragen.
Klik op onderstaande vragen om de antwoorden te bekijken.

Als ik vandaag bestel, wanneer ontvang ik mijn bestelling dan?
Wanneer u op werkdagen voor 18:00 uur bestelt dan wordt uw bestelling dezelfde dag verwerkt en verzonden en ontvangt u uw bestelling de volgende dag. Uitzonderingen zijn zaterdag, zondag en nationale feestdagen.
Uw bestelling wordt dan de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden.

Past mijn bestelling door de brievenbus?
Alle bestellingen tot 5 batterijen verzenden wij via PostNL als zogenaamde brievenbus post.
Mocht een bestelling niet in uw brievenbus passen of een hoge waarde vertegenwoordigen, dan zal uw bestelling verstuurd worden via de pakketservice van PostNL. In dat geval ontvangt u na de verzendbevestiging een e-mail met daarin een zogenaamde "track and trace": een traceercode waarmee u uw pakket kunt lokaliseren en traceren. Over het algemeen worden pakketten via de pakketservice van PostNL later op de dag bezorgd dan zendingen die door de brievenbus passen.
N.B. U hoeft niet thuis te blijven om uw bestelling in ontvangst te nemen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Voor leveringen binnen Nederland betaalt u bij telefoonbatterij.nl € 2,35 verzendkosten per bestelling. Bij bestellingen naar België brengen wij € 2,95 verzendkosten in rekening.

Ik heb per ongeluk de verkeerde batterij besteld, wat nu?
Helaas gebeurt dat wel eens.
Neem alstublieft zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en vul dit retourformulier in.

Mijn bestelde batterij werkt niet goed, wat moet ik doen?
Ondanks de kwaliteit van onze producten en de zorgvuldigheid van onze leveranciers kan het voorkomen dat een van onze producten niet voldoet aan uw verwachtingen. In dat geval verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen en dit retourformulier in te vullen.
De klantenservice zal u vragen om het product samen met een volledig ingevuld retourformulier retour te sturen naar:
A en B BV
Afdeling Retouren
Postbus 2020
2240 CA Wassenaar

Hoe lang heb ik garantie op een batterij?
De levensduur van een batterij is sterk afhankelijk van hoe intensief de batterij wordt gebruikt.
Wij hanteren een garantie van zes maanden. Maar bovenal vinden wij het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met de producten die wij leveren en daarom zullen wij altijd op zoek gaan naar een gepaste oplossing.

 

Mijn bestelling is defect/beschadigd, wat nu?
Mocht een product bij ontvangst niet goed functioneren of beschadigd zijn, dan vragen wij u om dit binnen een termijn van 2 dagen contact op te nemen met onze klantenservice en dit retourformulier in te vullen. De klantenservice zal u vragen om het product samen met een volledig ingevuld retourformulier retour te sturen naar:
A en B BV
Afdeling Retouren
Postbus 2020
2240 CA Wassenaar

Is het mogelijk een kopie factuur op te vragen?
Jazeker. Neemt u daarvoor contact op met onze helpdesk.
Per email: info@telefoonbatterij.nl
Per telefoon: 0900-4499944

Het product dat ik zoek staat niet op www.telefoonbatterij.nl, wat nu?
Als u contact met ons opneemt dan kunnen wij voor u onderzoeken of het betreffende product te bestellen is.

Ik ben geïnteresseerd in grotere aantallen producten, kan ik dan korting krijgen?
Jazeker. Wij kunnen interessante staffelkortingen bieden, neem daarvoor contact op voor een prijsopgave.
Per email: info@telefoonbatterij.nl
Per telefoon: 0900-4499944